onsdag 3. oktober 2012

Photofiltre


Da har jeg testet ut bildeprogrammet photofiltre. Det var veldig lett å bruke for å gjøre små og gode endringer på bilder. Det tok litt tid å installere, men da vi kom i gang ble det riktig så bra. Her er et eksempel på et bilde jeg prøvde å redigere. Jeg har tidligere prøvd å redigere det samme bildet i et bildeprogram for iPhone som heter Instagram. Bilde til venstre er et eksempel fra photofiltre, mens til venstre er et jeg har redigert tidligere i Instagram.

 
 
Bildet er av tre klassekamerater, Line, Simon og Anniken - Er de ikke fine? :-)

2 kommentarer:

Beape sa...

Fint bilde! Det er gøy med instagram og bildebehandlingsprogrammer! :)

tineengan sa...

Jeg synes det er fantastisk moro! Bruker spesielt instagram til de fleste av bildene mine, utrolig lettvindt måte å få en kul vri på bildene :)