fredag 5. oktober 2012

Diverse fra samlingsuke 2

Da var årets 2. samlingsuke overstått, det veldig trivelig å treffe alle sammen igjen, men kjenner det skal bli godt å jobbe litt på egenhånd en stund, med blant annet bacheloroppgaven!

Har tatt litt bilder fra samlingen som jeg ønsker å dele :)


Jeg hadde bursdag på mandag og var så heldig å få Kirstens berømte ringblomster++ med meg hjem!  



Anniken og Simon, to blide studenter. Gry slapp akkurat unna...


Thomas foreleser


Kirsten har gitt tillatelse til strikking i timene, og da strikkes det! En stk fornøyd Anniken!

 







3 kommentarer:

Thomas sa...

Jeg går ut fra at du er klar over at du ikke kan publisere bilder av personer uten deres tillatelse. Når du gjør det, har alle gitt sitt samtykke?

tineengan sa...

Ja, jeg er klar over det, men må innrømme at jeg ikke tenkte så langt før jeg la det ut. Jeg har nå tatt bort enkelte bilder, hvor jeg manglet samtykke fra enkelte av de personene i bakgrunnen. På de gjenværende bildene mangler jeg bare samtykke fra deg! :-)

Gry sa...

At Anniken (og andre) strikker eller gjør annet håndarbeid i timene mener jeg er helt greit. Så er det bare for oss å huske på at våre fremtidige elever også lærer på forskjellige måter:). Både hjemme og på skolen. Det passer ikke alle å sitte stille ved pulten når de skal skrive en tekst. Hjemme hos oss har våre barn i flere år lagt under kjøkkenbordet når de skal gjøre lekser...:)